Retour- en terugbetalingsbeleid – Oostgym

Het retour- en terugbetalingsbeleid van Oostgym is erop gericht om jou als klant duidelijkheid en zekerheid te bieden. Wij leveren hoogwaardige sportkleding en fitnessaccessoires, rechtstreeks via onze leverancier. Toch kan het voorkomen dat je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet. In dat geval kun je gebruikmaken van ons retour- en terugbetalingsbeleid, eenvoudig en transparant.


βœ… Retourvoorwaarden (retour- en terugbetalingsbeleid Oostgym)

  • Je hebt tot 30 dagen na ontvangst de tijd om je bestelling te retourneren of te ruilen.
  • Het artikel moet ongebruikt, ongewassen en in originele verpakking zijn.
  • Ruilen is alleen mogelijk wanneer het product bij levering niet beschadigd of defect is.
  • Artikelen die door eigen toedoen beschadigd zijn, kunnen niet worden teruggenomen.
  • De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening, tenzij het artikel aantoonbaar verkeerd of defect geleverd is.
  • Verzendkosten worden niet terugbetaald.

πŸ›  Product defect of verkeerd geleverd?

Heb je een artikel ontvangen dat defect of onjuist is? Neem dan contact met ons op via oostgym@oostlogic.nl. Vermeld altijd je ordernummer en voeg foto’s toe van het defect. We beoordelen je melding en zoeken naar een passende oplossing, zoals vervanging of terugbetaling.


πŸ“¦ Stappen voor retourneren

  1. Meld je retour aan via ons contactformulier of per e-mail.
  2. Verpak het artikel zorgvuldig en verstuur het met track & trace.
  3. Na ontvangst en controle ontvang je binnen 14 dagen je geld terug (excl. verzendkosten) of een vervangend artikel.

ℹ️ Belangrijke informatie over retourneren

  • Zorg altijd voor een verzendbewijs met trackingcode.
  • Oostgym is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of verkeerd bezorgde retourzendingen.
  • Voeg je ordernummer toe aan elk retourpakket voor een vlotte afhandeling.

πŸ”— Interne links